czwartek, 10 marca 2016

Nowe Termoaktywne Serum Antycellulitowe Avon



Dzisiaj  przysz艂o  nowe Serum Antycellulitowe z L-karnityn膮 z Avonu

Podobno 90 % kobiet narzeka na cellulit, kt贸ry "widzi" u siebie na udach,biodrach lub po艣ladkach.




L-karnityna wed艂ug "bada艅" spala t艂uszcz w kom贸rkach, stymuluje mikrokr膮偶enie i tym samym przyspiesza przenikanie czynnych substancji aktywnych serum w g艂膮b sk贸ry.
Jednak z w艂asnego do艣wiadczenia wiem, ze nic nie dzia艂a ot tak samo z siebie.Nie wystarczy si臋 posmarowa膰 ,le偶e膰 i czeka膰 a偶 cellulit zniknie..Serum pomo偶e  w znacznym stopniu, jednak 偶eby efekty by艂y widoczne, potrzebne s膮 te偶 odpowiednie 膰wiczenia i dieta.
I tu zaczynaj膮 si臋 schodki...na kt贸rych to znajdujemy 101 powod贸w zniech臋caj膮cych nas do dalszego dzia艂ania i systematyczno艣ci.A to wcale nie takie po艣wiecenie jak nam si臋 wydaje.Wystarczy troch臋 samozaparcia ;)

Ja osobi艣cie nie mam du偶ego widocznego cellulitu, ale te偶  go gdzie nie gdzie  dostrzegam i wiem, ze lepiej ju偶 dzia艂a膰, ni偶eli dalej go piel臋gnowa膰.Do tej pory u偶ywa艂am kremu antycellulitowego Swedish Spa.




Efekty by艂y widoczne, jednak stosowanie kremu nie zawsze by艂o mi po drodze.Teraz maj膮c 偶el, b臋dzie my艣l臋 wygodniej stosuj膮c go cho膰by pod prysznicem.Zobaczymy ;)

A Wy jakie macie sposoby na walk臋 z cellulitem? U偶ywacie gotowych produkt贸w ze
sklepowych p贸艂ek czy Wolicie sprawdzone sposoby w艂asnej roboty?

Gdzie np 2 fili偶anki kawy z fusami mieszany z 1i 1/2 szklanki p艂atk贸w owsianych.Tak膮 ciep艂膮 papk臋 nak艂adamy na uda i owijamy foli膮 spo偶ywcz膮.Ubieramy si臋 , okrywamy kocem  tak by by艂o jak najcieplej i po 30 min zmywamy...


 C贸偶... ja chyba jestem jednak  "wygodna" i wol臋 zdecydowanie gotowe produkty.Zaoszcz臋dza to zdecydowanie czasu i jest mniej ba艂aganu :)

 

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Mi艂o, 偶e si臋 pojawi艂es na moim blogu.Zostaw po Sobie "艣lad"a na pewno i ja pojawi臋 si臋 u Ciebie.:)