środa, 8 lutego 2017

Przesyłki, przesyłki, testowania i jeszcze raz owocna współpraca :)

Witajcie :* 
Miałam mały przestój, ale musicie mi wybaczyć.Parę dni temu zostałam ciocią i tak naprawdę wszystko kręciło się wokół maluszka :D I pewnie jeszcze będzie jakiś czas się kręcić ^^)
Ale już jestem...i nadganiam.Część testowań już ogarnęłam, więc posty będą się pojawiać na dniach :)
A teraz tak szybciutko o przesyłkach. 


Próbki z Tołpy,o których pisałam przy okazji bodajże postu pasty INTELCaLC. Próbki wybierałam sobie sama i liczę, że któraś z nich przypadnie mi na tyle do gustu , że przetestuję pełnowartościowy produkt :>


Współpraca z firmą HELIO.
Trochę czekałam na przesyłkę od Nich :) Ale w końcu dotarła.I jestem bardzo zadowolona, ponieważ otrzymałam zdrową dozę suszonych owoców HELIO NATURA...
A że to to seria, która nie zawiera konserwantów typowych w produkcji niektórych owoców suszonych, to pasuje mi jeszcze bardziej...
Wszak zdrowe odżywianie to podstawa :D
I tu się przyznaję bez bicia, że jedną paczuszkę już przetestowałam.


Poza tym otrzymałam pakiet różnych próbek, który na pewno się przyda do opisów w "Próbkowym  Zawrocie Głowy" ;P
Aczkolwiek zbyt wiele na ich temat nie powiem pewnie , bo zbyt duże nie są (;
Ale cóż darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda.


I tak na "przed koniec" ~ Szminka i tusz z Avon True, o których wspominałam
w Domowym Klimaciku U Madzi.
Jak widzisz Kochana, nadal czekają by je otworzyć :)
Mimo, że mam tyle testowań, stwierdziłam że skoro tak chwalą sobie tą serię, to nie ma co odkładać i trzeba się zaopatrzyć~  póki były w promocyjnej cenie:P 

Dodatkowo dostałam się do testowania na Streetcom :D
I myślałam, że uda mi się jeszcze wstawić tu przesyłkę ale cóż....Kurier coś się spóźnia :P
Więc uzupełnię tą fotkę jak tylko dojdzie.
*Uzupełniam :P

 

A tym czasem biorę się za kolejnego posta i przeglądanie Waszych  ^^)