niedziela, 25 grudnia 2016

Akupres - refleksoterapia obuwiem zdrowotnym



Buty do masażu z naturalnymi kamieniami  zdobywają coraz większa liczbę  fanów.Zatem i ja  pokusiłam się  o sprawdzenie w czym tkwi ich fenomen.
Obuwie zaprojektowane jest według koncepcji masażu stóp- znanej jako Refleksoterapia. Metoda tego masażu leczniczego funkcjonuje z powodzeniem od ponad 1800 lat w tradycyjnej medycynie chińskiej.


No tak ale czym jest ta refleksoterapia/refleksologia?
Najprościej mówiąc  to nauka o refleksach - punktach, receptorach, które znajdują  się  na stopach czy dłoniach.
Punkty te maja bezpośrednie połączenie  z organami i częściami ciała.
I tu np sama stopa to zakończenie 7200 nerwów połączonych bezpośrednio  z mózgiem.
Praktyka z kolei polega na niczym innym jak właśnie na uciskaniu tym określonych miejsc i pobudzaniu przez to organizmu do samoleczenia...
Takie proste leczenie bez użycia proszków , maści czy innych leków...


Od Producenta :
stosowanie
  1. Buty Akupres masują i stymulują  punkty akupunktury i regiony w stopach naturalnymi kamieniami (m.in jadeit, czarny bazalt, biały marmur) dobranymi przez chińskich lekarzy.
  2. Buty Akupres umożliwiają kontakt ciała bezpośrednio z naturalnymi siłami  zawartymi w kamieniach (np. kamienie czarne/szare mają właściwości magnetyczne, kamienie zielone/żółte - właściwości energetyczne, kamienie białe - właściwości relaksacyjne i łagodzące ból).
  3. Poprzez uciskanie dokładnie dobranych partii stopy, buty Akupres regulują krążenie krwi, poprawiają drożność arterii całego krwioobiegu i oczyszczają organizm z toksyn.
  4. Regularne używanie butów Akupres bezpośrednio przed snem, powoduje (między innymi) znacznie spokojniejszy i głębszy sen.
  5. Buty Akupres zwiększają odporność całego organizmu na choroby.  
  6. Regularne używanie butów Akupres powoduje łagodzenie różnego rodzaju bóli w różnych częściach ciała, oraz zmniejszają sztywność stawów i napięcie mięśni.
Stosowanie
  1. Butów Akupres należy używać kilka razy dziennie po ok. 10-20 minut.W pierwszym  okresie, z uwagi na odczuwany dyskomfort , może to być 1-2 minuty. Podczas używania należy w miarę możliwości odchylać ramiona do tyłu.
  2. Należy stopniowo zwiększać czas i szybkość chodzenia. Po ok. tygodniu używania butów Akupres wg zaleceń , ból w stopach zmniejszy się wydatnie.
  3. Należy pić ok. 200ml (szklankę) wody w trakcie lub zaraz po używaniu butów Akupres, w celu poprawy krążenia krwi. Woda pomaga również organizmowi w eliminacji toksyn...


Same "Klapki" (cena 120zł- 169zł) faktycznie wyścielone są w odpowiednich miejscach naturalnymi kamieniami -jadeitem,czarnym bazaltem i białym marmurem.
 Wygląd ten jednak nie zapowiada doznań , przez które potem trzeba przejść- dosłownie .


Pierwsze użycie  jest przyjemne - wystarczy usatwić rzepy i można maszerować.Czysta przyjemność (...przez pierwsze chwile...) choć odczuwa się chłód kamieni pod stopą.
Jednak jest to chwilowe uczucie, ponieważ po chwili kamienie już się nagrzewają.
Jednak o ile ten chłodzik znika,  to pojawia się inny dyskomfort...a mianowicie ból.
Tak
Kamienie tak stymulują stopy, że przez pierwsze dni stąpania w tych butach to istna masakra...
Ale pociesze tych, którzy maja zamiar kiedyś takowe zakupić - po pierwszym tygodniu chodzenia (po 15 min dziennie) staje si to znośne...i z każdym kolejnym dniem łatwiejsze i mniej odczuwalne.
Ja mam ten tydzień za sobą i chodzę w nich już w miarę swobodnie...aczkolwiek prawda jest taka,że mowa jest tu o tych 15 minutach chodzenia ;)
Efekty?
Póki co, zauważyłam że spie lepiej :>
Nie mam problemu ciężkich nóg ;>
I najważniejsze . 
Poprawiło mi się krążenie _ w końcu mam cieple stopy:D
Co będzie dalej ? Zobaczymy ;)

Ogólnie jestem mile zaskoczona, że w taki prosty sposób można tyle zyskać ;)
 Ciekawa jestem Czy Ktoś z Was też ma takie butki i czy Wam też pomaga taka forma leczenia.



Kinder - Zobacz świat oczami dziecka...



Czas przedświąteczny i samych Świąt to chwile obdarowywania się słodkościami w każdej postaci ;>
My w tym czasie mieliśmy okazję testować
 Kinderkowe Kalendarze adwentowe Mini Mix 
 i Kinder Czekoladki.
Co ucieszyło nie tylko dzieciaki ale i mnie :>
 Samej firmy Ferrero i marki Kinder chyba nie trzeba opisywać - ponieważ dobrze znana jest nie tylko naszym pociechom ale i nam samym.
Bo Kto nie próbował tych słodkości?


 Ale do rzeczy...
Kalendarz adwentowy Kinder Maxi Mix  
to 
 mix ulubionych miniaturek czekoladowych firmy Kinder.
 
 

Gdzie Zawartość opakowania stanowi:
7  Wafelków pokrytych mleczną czekoladą wypełniony delikatnym mleczno-orzechowym nadzieniem, 
7  Batoników z mlecznej czekolady z nadzieniem mlecznym,
 8 Czekoladek mlecznych z nadzieniem mlecznym i zbożami, 
2  Puste figurki z czekolady mlecznej z warstwą nadzienia mlecznego w środku


A dokładnie ujmując.Aby osłodzić czas oczekiwania na ten jedyny w roku dzień - kalendarz ten ma standardowo 24 okienka zawierające:
 
 
1x figurka Mikołaja
1x figurka renifera
Czekolada mleczna 47% (cukier, mleko pełne w proszku, tłuszcz kakaowy, miazga kakaowa, emulgator: lecytyny (soja); wanilina), mleko odtłuszczone w proszku, cukier, tłuszcze roślinne (palmowy*, shea), masło odwodnione, emulgator: lecytyny (soja); wanilina.
Składniki mleka: 32% - Składniki kakao: 15%.
 
7x Kinder Bueno 
Czekolada mleczna 31% (cukier, tłuszcz kakaowy, miazga kakaowa, mleko odtłuszczone w proszku, masło odwodnione, emulgator: lecytyny (soja); wanilina), cukier, olej palmowy, mąka pszenna, orzechy laskowe (10,8%), mleko odtłuszczone w proszku, mleko pełne w proszku, czekolada (cukier, miazga kakaowa, tłuszcz kakaowy, emulgator: lecytyny (soja); wanilina), kakao w proszku o obniżonej zawartości tłuszczu, emulgator: lecytyny (soja); substancje spulchniające (wodorowęglan sodu, wodorowęglan amonu), sól, wanilina.
Składniki mleka: 19,4%.
 
8x Kinder Country 
 Czekolada mleczna 33,5% (cukier, tłuszcz kakaowy, mleko pełne w proszku, miazga kakaowa, emulgator: lecytyny (soja); wanilina), cukier, mleko odtłuszczone w proszku, olej palmowy*, ekspandowane ziarna zbóż 7,5% (jęczmień, ryż, pszenica, orkisz, gryka), masło odwodnione, emulgator: lecytyny (soja); wanilina.
Składniki mleka: 30,5%.
 
7x Kinder mini czekoladka
 Składniki niżej :>
 

Moich najulubionych niestety jest tylko 7.(Kinder Bueno) i powiem szczerze trafiłam na nie tylko dwa razy :>
Reszta zniknęła w dziwny sposób :P
Kalendarz ten to niewątpliwie słodkie doświadczenie smakowe z lekką nutką oczekiwania, które może wywołać uśmiech.
Jednak cenowo ... no właśnie przekładając to na ilość to w tej cenie (22zł- 30zł) można kupić wiele innych słodyczy.
Pytanie jednak czy nasze pociechy będą miały tyle samo zabawy i radości co z ów Kalendarza ?
Zadecydujcie sami ;>

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kinder Czekolada

Kinder Czekolada to produkt stworzony specjalnie dla dzieci. Bogata w mleko z pyszną czekoladą. Zawiera dużo białka, wapnia i soli mineralnych - elementów ważnych dla rozwoju każdego dziecka. W opakowaniu Kinder Czekolady znajdują się pojedynczo pakowane paluszki mlecznej czekolady z nadzieniem mlecznym. 



Tutaj - w każdym zestawie świątecznym znajdują się dwa opakowania batoników czekoladowych o składzie:

Czekolada mleczna 40% (cukier, mleko pełne w proszku, tłuszcz kakaowy, miazga kakaowa, emulgator: lecytyny (soja); wanilina), cukier, mleko odtłuszczone w proszku, olej palmowy*, masło odwodnione, emulgator: lecytyny (soja); wanilina.
Składniki mleka: 33% - Składniki kakao: 13%. 
 

Pyszny smak czekolad Kinder raczej nie zniknie z naszego domu, gdyż towarzyszył mi jak byłam mala i teraz będzie towarzyszył moim dzieciakom...
Tym bardziej, że tradycyjnie jest niezmienny od wielu lat a to przyzwyczaja :>
 



piątek, 23 grudnia 2016

Zostań 1 z 200 testerek sekretnej nowości od Gliss Kur!



 

Weź udział w testowaniu
sekretnej nowości
od Gliss Kur!

Chcesz odkryć tajemnicę pięknych włosów? Przyłącz się do rewolucji Gliss Kur i weź udział w przedpremierowym teście sekretnej linii. 
Zostań 1 z 200 testerek, które jako jedne z pierwszych sprawdzą jej działanie.
Aby wziąć udział w tajemniczym testowaniu wypełnij krótką ankietę i napisz, dlaczego chciałabyś wziąć udział w teście Gliss Kur.
 Nie zwlekaj i wypełnij formularz zgłoszeniowy!

Powodzenia :>


 

Wielkie Testowanie z Everydayme - Head & Shoulders ;)




Kolejny tydzień i kolejne już testowanie ruszyło na stronie Everydayme.
Tym razem jest to projekt z szamponami Head & Shoulders.
By dostać się do testowania należy wypełnić formularz i napisać dlaczego to Ty masz testować wybrany przez siebie produkt.
Zgłaszać można się do 28.12.2016 ;)
Pospiesz się a nie będziesz musiała zabierać facetowi szamponu :P




Zdrowych i Wesołych Świąt ^^)



Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia bez rozpisywania dziś zbędnego~
~ chciałabym życzyć...

Stołów pięknie ozdobionych 
Jadłem suto zastawionych
I prezentów z dwa tuziny, 
Niech zazdroszczą Wam z rodziny.:)
 Żadnych sporów, żadnych kłótni i niech nikt nie będzie smutny.
I każdemu przyjaciela, co czasami łzę ociera.
I wszystkiego co Wam trzeba, "przysłowiową" gwiazdkę z nieba.
A najbardziej zdrowia, kasy i radości...
Które w Nowym roku mają w Waszych domach gościć :*


   

czwartek, 22 grudnia 2016

1000 opakowań wysokiej jakości witaminy D dla pierwszych osob, które się zgłoszą :)






Od Producenta :
Kapsułki z witaminą D oferowane przez Vitae Nordica spełniają najwyższe światowe standardy produkcji (posiadają certyfikację GMP).


  • Wystarczy jedna tabletka dziennie
  • Przesyłka zawiera 360 tabletek za jedyne 125 zł
  • To zaledwie 2,4 zł tygodniowo!


Produkcja ma miejsce w Norwegii w zakładzie posiadającym certyfikację GMP.

Więcej na ten temat TUTAJ 

Vitae Nordica pragnie wypromować swoją działalność teraz również w Polsce i dlatego zamierza rozdać zupełnie bezpłatnie 1000 opakowań wysokiej jakości witaminy D pierwszym osobom, które się do niej zgłoszą

Dom pachnący piernikiem #2 - Podkładka do pieczenia z Betterware. :) Czyli post z dwiema "pieczeniami" na jednym ogniu :P




Witajcie...
Trochę mnie  dopadło  zgrypowanie , przez co odpuściłam kolejne wpisy na blogu...Ale już się czuję znacznie lepiej, wiec nadganiam...
Dosłownie ;) 
Ponieważ połączyłam pieczenie pierniczków i testowanie w jeden post.


Przeglądałam stronę i katalog Betterware
i tak jakoś wpadła mi w oko podkładka do pieczenia wielokrotnego użytku. 
 Dużo piekę ciast, ciasteczek i mięs, więc taki gadżet wydał mi się przydatnym zakupem.



Podkładka ta według zapewnień producenta  to :
Innowacyjny materiał wielokrotnego użytku 


Przeznaczony do pieczenia i smażenia, grillowania w piekarniku i mikrofalówce



Produkt umożliwiający przygotowanie potraw bez tłuszczu,
który można przycinać 
i
 używać w temp.od -30 do 260C

Mający wymiary 33x40 cm


Jak widzicie, mata  jest wyjątkowo cienka i przypomina raczej dzianinę niż papier.A szczerze mówiąc produktu 
papieropodobnego  się bardziej  spodziewałam .
Tymczasem  to  właśnie  dzianinopodowny  wyrób, który można zaginać niczym kartki ;)




Dla porównania piekłam pierniczki na standardowej folii aluminiowej (co widać na fotkach niżej) i na tej podkładce.
Czas pieczenia raczej jest zbliżony.Jednak już na pierwszy rzut oka widać, że pierniczki z maty są ciemniejsze- (przy tym samym czasie pieczenia i umieszczeniu na tej samej wysokości)
To jednak może nie jest aż tak ważne jak fakt późniejszy...
a mianowicie ściąganie pierniczków po upieczeniu.
 Z folii trzeba było je odrywać - co zapewne znacie z własnego doświadczenia.Natomiast tutaj zjeżdżają wręcz same.Nie zostawiając przy tym żadnego śladu na macie :>
 Bardzo mi się to spodobało

 



W moich oczach produkt naprawdę ciekawy.
Wymaga mało miejsca do przechowania. Jest łatwy w utrzymaniu czystości, bo wystarczy ją przemyć pod ciepłą wodą.
Faktycznie można na niej przyrządzać potrawy bez użycia tłuszczu - np kurczaka, którego też piekłam.
I co najważniejsze na pewno jest to produkt wielokrotnego użytku.
Jednak dobrze mieć takie maty dwie...gdyż w sytuacji pieczenia ciast i mięs - po którymś razie może już przesiąknąć zapachami.
Zaś to może mieć negatywny wpływ na pieczone potrawy <: font="">

Ogólna ocena 4/5

 


~~~~~~~~~~~~

Ostatnio pisałam Wam, że nie wyobrażam sobie Świąt bez własnoręcznych wypieków - w tym przypadku pierniczków :)
Od lat piekę je według sprawdzonego przepisu i jak zauważyłam przekonuje się do niego  coraz więcej osób :)
Kto wie ~ Może i Wam się spodoba, ponieważ nie trzeba czekać tygodniami by pierniczki zmiękły.
Po dwóch, góra trzech dniach są już miękkawe i nie ma obawy, że połamiemy sobie na nich zęby;>
Ot taki przepis na ostatnia chwilę :P

4 szkl mąki 
2 jajka 
1 i 1/2 szkl cukru
2 kopiaste łyżki masła
30 dag miodu
2  łyżeczki sody
przyprawa do piernika
2 łyżeczki cynamonu





Miód, cukier, przyprawy, sodę i masło podgrzewamy w garnczku, tak długo aż się cukier rozpuści.Pamiętając cały czas o mieszaniu , bo lubi uciekać  z garnuszka.;P
Po ostudzeniu dodajemy ową  'masę' do mąki i wyrabiamy na jednolita masę - dodając jajka.
Mąką podsypujemy do momentu aż ciasto nie będzie się kleiło do rąk :)
Pieczemy 15min w temperaturze 150-180c
Ten czas przy późniejszym pieczeniu się  skraca :)




Jeżeli macie swoje sprawdzone przepisy na pierniki to koniecznie się nimi podzielcie....
A jeżeli macie wpisy ze zdjęciami piernikowych arcydzieł to czekam na linki :P 
Chętnie zajrzę ^^
My tradycyjnie co roku robimy choinki i część  rozdajemy ;)
 




 ;)






niedziela, 18 grudnia 2016

Zgłoś się i przetestuj Preparat 3w1 EMOTOPIC ;)





Od Producenta :

Preparat 3 w 1 Intensywnie natłuszczający do ciała

WSKAZANIA:
Polecany do codziennej pielęgnacji skóry chronicznie suchej i atopowej. Rekomendowany przy dolegliwościach skóry suchej i różnych postaciach egzemy: atopowej, kontaktowej, alergicznej, łuszczycy, a także dla skóry z nasilającym się świądem. Bez ograniczeń wiekowych. Zalecany jako preparat pielęgnacyjny u pacjentów w trakcie i po zakończonym leczeniu dermatologicznym, np. podczas miejscowej terapii sterydowej, w celu zapobiegania nawrotom nadmiernej suchości i AZS





Jeżeli uważasz że właśnie tego preparatu potrzebuje skóra Twojego dziecka, zgłoś się do testowania :)




Wielkie Testowanie z Everydayme - Ambi Pur :)





Już dziś dołącz do Zespołu Testującego i wygrywaj produkty do przetestowania :)
Co tydzień Masz szansę na testowanie nowego produktu :)
Teraz możesz startować jeszcze do Wielkiego Testowania produktów Ambi Pur.


 Wejdź na stronę Everydayme i napisz dlaczego chcesz testować ten produkt :)


Pamiętaj na zgłoszenie masz czas do 21.12.2016 :) 
Później nadejdzie kolejne testowanie :P



 


Kalendarz za zakupy z kartą Moja Biedronka :)


 Dzisiaj, w ramach programu lojalnościowego "Moja Biedronka" otrzymałam w sklepie kalendarz "Codziennie" 2017 "za darmo".
Aby go odebrać, trzeba było zrobić zakupy za min. 40 zł z zarejestrowaną kartą Moja Biedronka.Za każde takie zakupy zdobywało się 7 pkt.
Punktów w sumie musiało uzbierać się aż lub jak kto woli tylko :) 42 .Po ich uzbieraniu przy kasie od 15.12.20016 do 31.12.2016 r. lub do wyczerpania zapasów można odebrać taki właśnie kalendarz. 


 Kalendarz nie powiem -fajny.:)
Ma dużo ciekawych informacji o właściwościach i zastosowaniach owoców czy warzyw.


 Jest bardzo kolorowy i zawiera wiele łatwych  i szybkich przepisów.


Dodatkowo jest wzbogacony o piękne zdjęcia potraw, nie tylko proponowanych przepisów ale i poszczególnych pór roku i świąt ;P
To  sprawia, że korzystanie z niego jest czysta przyjemnością.
Oczywiście nie brakuje w nim miejsca na notatki  i typowo kalendarzowych informacji.
Jedyny minus to ten, że aby go zdobyć trzeba mieć te 42 punkty, które nie sumują się przy kwocie np 200 zł.
Tak jak to miało miejsce  przy zbieraniu Świeżaków, czy kart.
Jest  jednak możliwość zakupienia go w kwocie 19.99 w razie gdyby nie udało się ich uzbierać.
 


Punkty można zbierać od 24.11 do 31.12.2016 r.
lub do wcześniejszego zakończenia Akcji*. * Szczegóły w Regulaminach i na stronie Moja Biedronka.






Macie już swój egzemplarz?
Co o nim sądzicie i co podoba się Wam w nim najbardziej?